Anunt selectie evaluatori planuri de afaceri

Anunt selectie “evaluatori concurs planuri de afaceri” in cadrul proiectului “Start Up Smart 2.0” (21.09.2018)

Asociatia Centrul de Dezvoltare SMART, impreuna cu Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Regiunea Sud – Est si Grupul de Consultanta pentru Dezvoltare DCG, recruteaza ”EVALUATORI CONCURS PLANURI DE AFACERI” in cadrul proiectului “Start UP Smart 2.0”, ID 106802, finantat din FSE prin PROGRAMUL POCU 3.7 ( Romania Start Up Plus).

CERINTE:

Reprezentant al mediului financiar – bancar: experienta minim 5 ani in functii de conducere in domeniul bancar, studii superioare, formari suplimentare in domeniul financiar – bancar reprezinta un avantaj.

Reprezentant al patronatelor din aria de implementare a proiectului: experienta minim 5 ani in functii de conducere in patronate, experienta de antreprenor, studii superioare.

Reprezentant al mediului de afaceri: experienta minim 5 ani ca antreprenor, formari suplimentare specifice domeniului de activitate (consultanta, elaborare planuri de afaceri etc) reprezinta un avantaj, studii superioare.

Atributii: Va evalua si selecta planurile de afaceri pe baza Metodologiei de selectie a planurilor de afaceri din cadrul proiectului Start Up Smart 2.0

Angajarea Expertilor se va face pe o perioada de 1 luna.

Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa startupsmart2018@gmail.com pana la data de 26.09.2018.

——————————————————————-

Anunt selectie “evaluatori concurs planuri de afaceri” in cadrul proiectului “Start Up Smart 2.0” (05.10.2018)

Asociatia Centrul de Dezvoltare SMART, impreuna cu Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Regiunea Sud – Est si Grupul de Consultanta pentru Dezvoltare DCG, recruteaza ”EVALUATORI CONCURS PLANURI DE AFACERI (comisia de evaluare contestatii)” in cadrul proiectului “Start UP Smart 2.0”, ID 106802, finantat din FSE prin PROGRAMUL POCU 3.7 ( Romania Start Up Plus).

CERINTE:

Reprezentant al mediului financiar – bancar: experienta minim 5 ani in functii de conducere in domeniul bancar, studii superioare, formari suplimentare in domeniul financiar – bancar reprezinta un avantaj.

Reprezentant al patronatelor din aria de implementare a proiectului: experienta minim 5 ani in functii de conducere in patronate, experienta de antreprenor, studii superioare.

Reprezentant al mediului de afaceri: experienta minim 5 ani ca antreprenor, formari suplimentare specifice domeniului de activitate (consultanta, elaborare planuri de afaceri etc) reprezinta un avantaj, studii superioare.

Atributii: Va evalua si selecta planurile de afaceri pe baza Metodologiei de selectie a planurilor de afaceri din cadrul proiectului Start Up Smart 2.0

Angajarea Expertilor se va face pe o perioada de 1 luna.

Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa startupsmart2018@gmail.com pana la data de 09.10.2018.